Etapy strategii internetowej

 1. ANALIZA PRZEDWDROŻENIOWA

Przeprowadzamy wywiad z klientem, dokonując analizy makrootoczenia w celu określeniu kierunku działania.

Podczas rozmowy i późniejszym przebadaniu otoczenia w internecie jesteśmy w stanie stwierdzić jakimi wartościami kieruje się firma i co ją tak naprawdę wyróżnia. Pozwala nam to efektywniej i skuteczniej zaplanować pełną strategię w internecie dostosowaną do klienta.

 

Kroki działania:


2. PROJEKT WSTĘPNY

 

Mając materiały oraz analizy, tworzymy wstępny projekt graficzny strony dla klienta.

W tym kroku, posiadając wszelkie materiały dotyczące klienta (logotyp, analizy), tworzymy oryginalny projekt strony internetowej, sklepu czy wizytówki korporacyjnej.

Grafik przesyła wizję klientowi w celu zasugerowania jakichkolwiek zmian, oraz zatwierdzenia projektu graficznego. Po dodatkowych poprawkach i akceptacji klienta, projekt trafia pod tzw. "nóż", gdzie zostaje pocięty na osobne elementy graficzne.


3. URUCHOMIENIE APLIKACJI

 

W tym momencie całość naszego projektu zostaje wdrożona i przygotowana do kreowania wizerunku.

W etapie uruchomienia aplikacji mamy na myśli działającą stronę internetową, sklep czy stronę korporacyjną. Po wszelkich działaniach począwszy od analizy wstępnej po grafiki i działania programistyczne, otrzymujemy wdrożony projekt który następnie powinien ujrzeć światło dzienne w samej istocie reklamy. Każde kolejne kroki zostają dokładnie przemyślane, pod względem kierunku reklamy strony, czy to mają być portale społecznościowe czy reklamy w wyszukiwarkach, czy też inne działania pozwalające poznać naszą markę coraz szerszemu gronu ludzi, potencjalnych klientów.


4. E-MARKETING

 Etap kreowania wizerunku internetowego firmy i utrwalania świadomości produktu u potencjalnego klienta.

Etapów kreowania wizerunku możemy zauważyć sporo, jednak najważniejszymi z nich są:

InBound Marketing - tzw. "marketing przychodzący", jest to strategia polegająca na podejmowaniu marketingu "za przyzwoleniem", dzięki temu nasze treści reklamowe trafią do osób faktycznie nimi zainteresowanych. Jak używać tej techniki?

  • promocja w mediach społecznościowych (m.in. YouTube, Facebook, Twitter),
  • optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO)
  • prowadzenie bloga branżowego

Kampania internetowa - ustalamy budżet, narzędzia i zaczynamy walkę o każdego użytkownika: 

  • Kampanie promocyjne w najbardziej popularnych wyszukiwarkach internetowych – SEO, PPC
  • Kampanie zasięgowe
  • Kampanie tematyczne, skierowane do konkretnej grupy odbiorców
  • Kampanie z wykorzystaniem wszystkich "tradycyjnych" form reklamy internetowej (banner, ExpandBanner, Brandmark, Pop-up, Skyscraper, Bilboard, Watermark etc)

SEO - Search Engine Optymalization - pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach, które ma na celu umieszczenie naszej strony internetowe w czołówce po wpisaniu danej frazy (słowa kluczowego).

Podstawowymi aspektami wspinania naszej strony w wyszukiwarkach są:

  • - Ilość stron o podobnej tematyce
  • - Optymalizacja strony
  • - Linki do naszej strony (czyli gdzie jeszcze jesteśmy, i skąd klienci zostają do nas przekierowani)

 5. ROZWÓJ I DALSZE BADANIA

Przeprowadzanie dalszych badań i rozwój produktów internetowych wraz z udostępnianiem nowych rozwiązań.

Skupimy się teraz na etapie dalszych rozwiązań, posiadając już stronę/sklep oraz wizerunek firmy w internecie, czas najwyższy aby dotrzeć do jeszcze szerszego grona ludzi. Umożliwić prawidłowe a zarazem "usability", wyświetlanie naszych produktów w urządzeniach mobilnych.

Tworzenie aplikacji na systemu typu Android, iOS, pozwalają na umożliwienie naszym klientom na korzystanie z naszych usług w szerokim zakresie urządzeń mobilnych.

Strona w trakcie dalszej aktualizacji...