E-MARKETING

Etap kreowania wizerunku internetowego firmy i utrwalania świadomości produktu u potencjalnego klienta.

Etapów kreowania wizerunku możemy zauważyć sporo, jednak najważniejszymi z nich są:

InBound Marketing - tzw. "marketing przychodzący", jest to strategia polegająca na podejmowaniu marketingu "za przyzwoleniem", dzięki temu nasze treści reklamowe trafią do osób faktycznie nimi zainteresowanych. Jak używać tej techniki?

  • promocja w mediach społecznościowych (m.in. YouTube, Facebook, Twitter),
  • optymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO)
  • prowadzenie bloga branżowego

Kampania internetowa - ustalamy budżet, narzędzia i zaczynamy walkę o każdego użytkownika: 

  • Kampanie promocyjne w najbardziej popularnych wyszukiwarkach internetowych – SEO, PPC
  • Kampanie zasięgowe
  • Kampanie tematyczne, skierowane do konkretnej grupy odbiorców
  • Kampanie z wykorzystaniem wszystkich "tradycyjnych" form reklamy internetowej (banner, ExpandBanner, Brandmark, Pop-up, Skyscraper, Bilboard, Watermark etc)

SEO - Search Engine Optymalization - pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach, które ma na celu umieszczenie naszej strony internetowe w czołówce po wpisaniu danej frazy (słowa kluczowego).

Podstawowymi aspektami wspinania naszej strony w wyszukiwarkach są:

  • - Ilość stron o podobnej tematyce
  • - Optymalizacja strony
  • - Linki do naszej strony (czyli gdzie jeszcze jesteśmy, i skąd klienci zostają do nas przekierowani)