KeyArt

„Jak Cię widzą, tak Cię piszą …”

 Zapewne wiele razy zastanawiałeś się nad tym, jak sprawić, aby spośród setek produktów oferowanych na rynku wybrano właśnie Twój. Odpowiedzią na to pytanie jest skuteczne zaprojektowanie Identyfikacji Wizualnej.

Każda marka posiada swoją "identyfity" czyli tożsamość, za którą idzie wartość, miasja, ideologia jak i pewne wyobrażenie o firmie. Ważne w projektowaniu identyfikacji wizualnej jest to aby firma miała spójny, tożsamy image. Tylko wtedy można mówić o marce że jest silna i identyfikowana z danymi produktami.

Atrakcyjne logo powinno być prostym w formie elementem graficznym, oszczędnym w kolorystyce, ale oryginalnym i wyraźnie odróżniającym się od innych marek.

 

Co charakteryzuje rozwojowy system tożsamości firmy?

Dobrze przemyślany oraz zaprojektowany projekt identyfikacji wizualnej to nic innego jak system który poddaje się płynnej rozbudowie wraz ze wzrostem i rozwojem firmy. Dojżała identyfikacja powinna posiadać trzy podstawowe cechy:

  1. charakterystyczny i niepowtarzalny wizerunek
  2. czytelny i zrozumiały sposób komunikowania się firmy z klientami
  3. wyróżniać się od konkurencji